Landslag i WE !

14.01.2021

ÄNTLIGEN har vi ett officiellt landslag i WE ! Ännu bättre är att jag och Akropolis är med i spetstruppen, dvs just nu har en landslagsplats. Så nu tränar vi på, och hoppas att alla fortsätter hålla avstånd och vaccinerar sig så fort de får så pandemin lugnar ner sig och viruset kommer under någon form av kontroll.

Parallellt med detta så fortsätter jag träna ridskolans MrG, siktar på debut i Msv B:1 dressyr och Msv WE i år. Jag är registrerad i tdb som yrkesverksam så åtminstone WE får jag tävla i och med att jag ingår i landslaget, men det gäller ju att det finns klubbar som arrangerar i dessa tider med...

Dessutom har jag ju min "bebis" , framtidshästen Neptuno da cruz som kom från Portugal i augusti 2020, han blir 4 år i år.

2021, vecka 4 firar jag 10årjubileum med Akropolis ❤️

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång